پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

تاریخ: 17 مهر 1391

بازدید سرزده مشاور رییس جمهور از هتل های انصار وهارمونی مدینه

به گزارش گروه خبری حج نیوز اعزامی به سرزمین وحی : در راستای بررسی روند خدمات رسانی به زائران ایرانی مستقر در مدینه منوره ،اطلاع از دیدگاه حجاج ایرانی بیت الله الحرام و تقدیر از تلاش های کارگزاران و عوامل اجرایی حجةالاسلام و المسلمین دکتر موسوی مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت از هتل های انصار وهارمونی مدینه بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار ما ،آقای دکتر موسوی با حضور در محل های توزیع غذا و رستوران ها و همچنین گفتگو با زائران مستقر در محل های فوق از نزدیک در جریان فعالیت ها و پیشنهادات و دیدگاههای حجاج ایرانی خانه خدا قرار گرفت.در این بازدیدها زائران بصورت گروهی و فردی با مراجعه به ریاست سازمان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ارزنده انجام شده و ابراز رضایت از تحولات فرهنگی و رفاهی حج تمتع سال 91 حضور مشاور رییس جمهور در جمع خود را مایه غرور دانسته و برای موفقیت آقای دکتر موسوی و سایر خدمتگزاران دعا کردند.
حاشیه ها:
*جمعی از زائران با مراجعه به مشاور رییس جمهور از برگزاری باشکوه و بدون مشکل دعای کمیل اول مدینه منوره تشکر و آنرا نشانه تلاش های ریاست محترم سازمان و همکاران ایشان دانستند.
*تعدادی زائران ایرانی از خدمات رفاهی ارائه شده در هتل ها و همچنین نظم حاکم بر فعالیت ها و کارکرد عوامل اجرایی تقدیر نمودند. 

روتیتر